aaryttare.blogg.se

2014-11-28
23:15:40

Sorg efter Tindra💕

Hej allesammans förlĂ„t för det Ă€r sĂ„dĂ€r 2 veckor sedan jag bloggade sist. Har hat skit mycket att göra speciellt i skolan och har fortfarande mycket att göra. 

Idag Ă€r det 4 mĂ„nader sedan Tindra gick bort. Den jag Ă€lskade mest och den som hĂ„ller pusslet helt. Hela dagen har bara varit i en stor röra kĂ€nns det som. 
Sorg, brĂ„k i skolan, sur och ledsen och pĂ„ samma gĂ„ng sĂ„ vill jag bara att Tindra ska komma tillbaka. Den bĂ€sta julklappen eller presenten jag kan fĂ„ Ă€r att fĂ„ tillbaka henne. Men det tror jag inte mycket pĂ„. 

Men ska sova nu vi ses imorgon sÄ kommer överraskningarna om vad helgen bjuder pÄ för min del men först ska jag RIDA. LÀngtar verkligen har inte ridit pÄ typ 5 veckor. Men godnatt



Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: