aaryttare.blogg.se

2013-09-29
23:24:41

Min skolvecka

 
Hej alla. Ha lagt mig nu. En tuf vecka i skola. Kommer nu. 
 
måndag: inget speciellt bara idrottskasen jag ska tänka på. Och juste ska ha mentorstid 9.10 men börjar igentligen inte förens 9.25 så behöver vara på skolan i 15 minuter extra. Sena bussen hem,
 
tisdag: händet inget speciellt i skolan men när klockan slår 16.00 så ska jag vara på konfa träff. Andra träffen för utom Idag men det räknas inte. 
 
onsdag: vanlig skoldag bara att jag ska ha DE DÄR TRÅKIGA UTVEKLINGSAMTALET KLOCKAN 8.30 kul NOT!!!!!!
 
torsdags: vanlig skolvecka inget speciellt än vad jag vet. 
 
fredag: inget speciellt där iheller.
 
 Ja det va lite hur min veckan skulle se ut så där vecka faktist men aja måste sova nu ska upp senast klockan 8.00 imorgon.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: