aaryttare.blogg.se

2015-11-28
19:48:50

Simrishamns lucia😊

Hej underbara! Jag Ă€r ledsen att jag inte har varit hĂ€r inne pĂ„ typ hela vĂ„ren. Jag knabbt tid med mig sjĂ€lv mer. Är jĂ€tte orolig inför vĂ„ren dĂ„ jag har kĂ€nslan av att jag ska behöva sluta med det Jag brinner för! Jag behöver kanske sluta att rida pĂ„grund utav att vi ska byta schema och jag hinner inte med att komma hem i tid för att hinna till stallet till halv 6 dĂ„ jag inte ens lĂ€r vara hemma tills dess. 
Jag har sĂ„ mĂ„nga jobbiga tankar. Tankar om skolan. Lucian som jag just nu medverkar om. MĂ„r i den hĂ€r perioden skit. Brukar göra det pĂ„ nĂ„got sĂ€tt och vis de hĂ€r sista veckorna innan jul varje Ă„r. SĂ„ det Ă€r mĂ„nga tankar som snurrar i huvudet. 

Bortser frÄn de! Mycket har hönt den hÀr hösten! Har egnat en vecka i cypern!

Simrishamns lucia tillverkar jag ocksĂ„ i. Vi samlar röster pĂ„ fullt och idag har vi varit ute pĂ„ stan hela dagen och samlar röster. NĂ€sta söndag den 6 december krönas vi i Sankt Nicolai kyrka (Simrishamn kyrka) hoppas pĂ„ en mysig vĂ€ntan pĂ„ julen trots det Ă€r en jobbig period. 
Jag Àlskar lucia, har i alla Är jag bara kan komma pÄ varit med i nÄgot lucia tÄg pÄ nÄgot sÀtt. Men imed Jag börjar bli "gammal" 17 Är i januari sÄ blir antagligen det hÀr sista lucia tÄget för min del





Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: